metamorfoza wnętrza


Przygotowałam dla Was inspiracje na urządzenie przestrzeni w sypialni. Trochę to trwało, ale w końcu udało mi się zgrać wszystko w jedną całość. Dzięki projektowi Marta Wanat Projektowanie sypialnia zmieniła się diametralnie. Dużo szybciej z wzornika tapet Toto Design została podjęta decyzja, co do wyboru tapety oraz koloru ściany.

Dodatki oraz meble dobrane w sposób skromny i minimalistyczny, jednak swoją formą i elegancją odświeżyły wnętrze. Prosta stonowana w kolorach pościel oraz mocniejsze akcenty w postaci nowoczesnych lamp oraz dużego, ciepłego wełnianego pledu nadały wnętrzu charakteru. Jeszcze czekam na rolety lniane, dywan i reflektory górne. Wówczas przestrzeń będzie w pełni wykończona. Mam nadzieję, że Wam również się podoba!





























      
                    
                                          












Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Świetna metamorfoza. Stonowana kolorystyka i minimalna ilość dodatków sprawiają, że sypialnia pięknie się prezentuje i zachęca do wypoczynku. Tapeta w marokańską koniczynę to bardzo modny i ponadczasowy motyw, który urzeka swoją prostotą i subtelnością, nadając wnętrzu eleganckiego charakteru. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sypialnia w moim klimacie. Wszystko mi się tu podoba, szara kolorystyka, tapeta, łóżko i oczywiście fotel. Mogę zapytać skąd podłoga? Sama przymierzam się do remontu mieszkania i wymiana podłogi to pierwsze rzecz, którą chce zrobić. Podobają mi się panele winylowe Incando w ciemnobrązowym kolorze, ale boje się, że będzie na nich widać każdy okruszek, paproszek czy kurz.

    OdpowiedzUsuń